ESPN's Bottom Line Widget

CIPTALAH SEJARAH YANG TERBAIK UNTUK GENERASI KITA / JANGAN BIARKAN KITA TERSUNGKUR DI BUMI SENDIRI

bX-2nw74

Wednesday, August 11, 2010

NOSTALGIA MAKAN MALAM ALUMNI SMK KUNAK 1971-2009



Coretan Kenangan
Daeng Zahari Lorong
-----------------------------------------------------------

" CIPTALAH SEJARAH HARI INI UNTUK
PANDUAN GENERASI KITA "


 



        SMK. KUNAK yang diasaskan pada tahun 1971 telah mengadakan nostalgia makan malam yang pertama pada 29 Jun 2010. Nostalgia ini bertujuan menghimpunkan bekas pelajar SMK Kunak sejak 1971-2009 yang diadakan di dewan SMK Kunak.  Kehadiran bekas pelajar berjumlah lebih kurang 271 orang telah memberi ruang pada lepasan pelajar mengenangkan memori mereka serta bertemu dengan kawan yang telah lama berpisah. malam Alumni ini diresmikan oleh wakil ADUN N.51 Kunak Pn.Hj.Maimunah Hj.Zainal.

( Ucapan Pengerusi Sementera Alumni SMK Kunak Drs.Marsidi Katong )

         Malam nostalgia telah memberi sijil pada guru yang telah bersara serta pelajar yang cemerlang dalam peperiksaan awam 2009.  Pelajar cemerlang PMR adik Elisia Engku ( 8A ), SPM adik Abdullah Ambo Masse (  8A,3B ) dan STPM  adik Siti Sukinah Hj.Rahim ( 4A )

Jasamu di kenang dan hadiah khas diberikan pada guru yang telah berpencen iaitu Cikgu Sharif Samsuddin Bin Sharif Sagaf , Cikgu Zainal Abidin Laja, Cikgu Ajamain Karta, Cikgu Elice serta Cikgu Rameli Ismail.

         Pemberian sebuah komputer oleh Pengerusi  Sementara Alumni En.Drs.Marsidi Katong pada sekolah SMK.Kunak yang diwakili oleh En.Zahari Lorong ( Penolong Kanan Pentadbiran )

          En.Ahmaddin Rasidin telah diberi peluang untuk menceritakan  semula memori dan berkongsi pengalaman semasa beliau bersekolah di SMK.Kunak pada tahun 1971.

En.Dahlan Anano (kontraktor ) menyatakan bahawa pada malam itu telah memberi ruang dan tidak menyangka dapat bertemu kawan-kawan  1980-1984. En.Jumat ( Polis ) yang bertugas di Kinabatangan sanggup hadir kerana ingin bertemu dengan kawan-kawan lama yang telah berpisah lebih kurang 20 tahun yang lalu.


++++++++++++++GAMBAR KENANGAN+++++++++








SMK KUNAK TERCIPTA SATU NAMA
ILMU SULUH HIDUP



Klik

No comments:

Post a Comment

Islamic Widget

TV / RADIO ONLIE