ESPN's Bottom Line Widget

CIPTALAH SEJARAH YANG TERBAIK UNTUK GENERASI KITA / JANGAN BIARKAN KITA TERSUNGKUR DI BUMI SENDIRI

bX-2nw74

Friday, November 5, 2010

KEMENANGAN BN DI GALAS & BATU SAPI PERMULAAN YANG BAIK

         Kemenangan BN di Galas dan Batu Sapi sudah menunjuukan kekuatan BN sudah berada di landasan yang betul. Para penganalisis politik menjangkakan BN akan kalah di Galas atas isu  calon dan Batu Sapi dikaitkan dengan " Sabah Untuk Sabah ". Kedua-dua isu ini dapat ditangani dengan baik oleh jentera BN yang akhirnya mendapat kejayaan berganda.

      Apa yang menarik perhatian saya dalam kedua-dua pilihanraya ialah penglibatan golongan muda sudah diambil perhatian pandangan mereka. Mereka tidak lagi diketepikan dalam arus pergolakan politik. Saya penuh yakin jika  golongan ini terus diberi perhatian dan saya menjangkakan BN akan menang besar dalam pilihanraya ke-13.
     Kerjasama dalam parti BN sudah terbukti kukuh dan nampak jelas bahawa  perpecahan dalam BN sudah dapat diatasi. Isu perpecahan dalam BN bukan lagi menjadi isu utama dalam kempen parti-parti PKR dan PAS. Ini mungkin jentera BN sudah menyedari bahawa mereka perlu memperbaiki masalah dalaman sebelum datang ke Galas dan batu Sapi sebagai jentera yang kukuh.

        Keyakinan rakyat di bawah pimpinan Dato' Seri Najib sudah dapat diterima semenjak PM memperkenalkan Satu Malaysia.  Kesungguhan PM membawa peubahan kepada kepimpinan negara sudah dapat diterima oleh semua kaum. PM yang penuh berwawasan dan berfokus merupakan satu tunggak kepada kemenangan BN dalam pilihanraya ke-13 nanti. 

       Saya mengucapkan tahniah kepada semua jentera BN yang bekerja tanpa mengira masa di Galas dan Batu  Sapi yang akhirnya membawa kejayaan berganda.Setiap ada pertandingan mesti ada pemenangnya.

      Kelab Penyokong Maya UMNO menyatakan ada 4 faktor yang membawa kejayaan BN dalam pilihanraya ini dan " Ramuan  Kemenangan BN  Sudah dijumpai "

      



  

No comments:

Post a Comment

Islamic Widget

TV / RADIO ONLIE